Socialinis eksperimentas: ar galėtum įsijausti į tuos, kurių paprastai nematai ir negirdi?
„Ar įmanoma suprasti tuos, kurių paprastai nematai ir negirdi?“ – tokį klausimą kelia nauja žmogaus teisių stiprinimui Lietuvoje skirta socialinė kampanija.
Kampanijos tikslas yra stiprinti žmogaus teisių diskursą, laužant žiniasklaidoje matomus stereotipus apie pažeidžiamas grupes, kuriant autentišką emocinį ryšį su pastarųjų grupių atstovais.
#klausyk #pažink #suprask
Tarsi istorija būtų Tavo.
Kampanija parengta Bendra.lt įgyvendinant Europos Sąjungos PERSPECTIVES ir „Bendradarbiavimu ir įtraukumu grįstos kritinio mąstymo laboratorijos“, kuri yra Aktyvių piliečių fondo (APF), finansuojamo Norvegijos finansinio mechanizmo lėšomis, projektus.
Darbas iš dalies finansuojamas Europos Sąjungos. Išsakyti požiūriai ir nuomonės yra tik autoriaus (-ių) ir nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Europos Komisijos požiūrį ir poziciją. Nei Europos Sąjunga, nei pagalbą teikianti institucija negali būti laikomos atsakingomis.